понеділок, 15 серпня 2011 р.

Гаряча молитва

Якщо Я замкну небеса, і не буде дощу, і якщо накажу сарані поїсти землю, і якщо нашлю моровицю на народ Мій, і впокоряться люди Мої, що над ними кличеться Ім'я Моє, і помоляться, і будуть шукати Ім'я Мого, і повернуть зо злих своїх доріг, то Я вислухаю з небес, і прощу їхній гріх, та й вилікую їхній Край!

(2Хро 7:13,14)


У Біблії міститься величезний перелік людських імен, чиї молитви були почуті Богом.
Це чоловіки і жінки, які своєю молитвою міняли хід історії: вони щиро молилися, і Бог відповідав їм.
По молитві Ілії Бог послав вогонь з небес і прийняв жертву на вівтарі, який Ілія спорудив перед ворогами Божими.
По молитві Єлисея син сонамітянки воскрес з мертвих.
По молитві Ганни Бог дарував їй сина, Самуїла, який багато років був вождем народу Божого.
По молитвах апостола Павла по всій Європі і Малій АЗІЇ виникли десятки церков.
По молитві Петра Тавіфа повернулася до життя, щоб ще багато років служити Ісусові Христу. Їх молитва була природним проявом щирої і глибокої віри. Ця молитва була частиною єдиного цілого, частиною благочестивого життя в славу Божу. Як сказав богослов XVII століття Джон Оуен, «той, хто молиться як слід, той прагне жити так, як він молиться».

Немає коментарів:

Дописати коментар