неділя, 21 серпня 2011 р.

Я і Він

"Я хрищу вас водою на покаяння, але Той, Хто йде по мені, потужніший від мене: я недостойний понести взуття Йому! Він христитиме вас Святим Духом й огнем."
(Мт 3:11)

Чи траплялося мені доходити до того, щоб сказати: "Я можу те-то і те-то, а Він..."?
Поки не настане ця мить, я так і не взнаю, що означає хрещення Духом Святим.
Коли я більше нічого не можу зробити, коли я дійшов до межі своїх можливостей, саме тоді починає діяти Він -- і робить те, чого не може зробити ніхто інший.

Чи готовий я до Його появи?

Ісус не може прийти, поки Йому щось перегороджує дорогу, будь то хороше або погане.
А коли Він прийде, чи готовий я до того, що Він витягне на світло всі мої капості?
Він освітлює саме такий місця.
Він ставить Свої стопи туди, де я знаю за собою якусь нечистоту, там же, де мені здається, що я чистий, Він мене сторониться.

Покаяння спричиняє за собою не відчуття власного гріха, воно вабить відчуття своєї повної нікчемності.

Коли я каюся, я розумію, що я безпорадний, я усвідомлюю всією істотою своїм, що негідний навіть взуття Його носити.
Чи каявся я так?

Або все-таки у мене в глибині душі залишилася надія, що я сам зможу за себе постояти?
Бог не може увійти до моєї душі до тих пір, поки я не увійшов як слід до покаяння. "Він хреститиме вас Духом Святим і вогнем". Іван говорить про хрещення Духом Святим не як про наші відчуття, а як про справу, яка вершить Ісус Христос.
"Він хреститиме вас".
Ті, кого Христос хрестить Духом Святим, відчувають лише одне -- свою повну нікчемність. Я був таким, яким був, але прийшов Він -- і відбулося диво. Дійдіть до краю, за яким все творить лише Він!

Немає коментарів:

Дописати коментар