понеділок, 1 серпня 2011 р.

чого вчать труднощі...

Це Я вам розповів, щоб мали ви мир у Мені. Страждання зазнаєте в світі, але будьте відважні: Я світ переміг! (Ів 16:33)

Прийнято вважати, що християнське життя означає звільнення від бід і тривог.
Але насправді довкола християнин купа бід і тривог, але сама гущавина бід і тривог ХРИСТИЯН НЕ ЧІПЛЯЄ.
І різниця тут величезна.

"Хто живе під покровом Всевишнього, хто в тіні Всемогутнього мешкає,той скаже до Господа: Охороно моя та твердине моя, Боже мій, я надіюсь на Нього! Бо Він тебе вирве з тенет птахолова, з моровиці згубної,Він пером Своїм вкриє тебе, і під крильми Його заховаєшся ти! Щит та лук Його правда.Не будеш боятися страху нічного, ані стріли, що вдень пролітає,ані зарази, що в темряві ходить, ані моровиці, що нищить опівдні,впаде тисяча з боку від тебе, і десять тисяч праворуч від тебе, до тебе ж не дійде!…Тільки своїми очима подивишся, і заплату безбожним попобачиш, бо Господа, охорону мою, Всевишнього ти учинив за своє пристановище! Тебе зло не спіткає, і до намету твого вдар не наблизиться…(Пс 90:1-10)"

-- жоден напади не може і близько підійти до того місця, де ви з Богом єдині.

Якщо ви дитя Боже, у вас, звичайно ж, обов'язково будуть неприємності, але Христос радить нам не дивуватися, коли вони прийдуть. "В світі матимете скорботу; але мужайтеся: Я переміг світ". "Вам нічого тепер боятися" -- говорить Христос. Ті, хто до отримання порятунку говорили про біди і проблеми із зневагою, частенько після народження згори стають страшними скигліями, тому що у них неправильне уявлення про те, яким має бути святий.

Бог не дарує нам безтурботного життя, Він дарує нам життя у міру того, як ми перемагаємо свої турботи.
Сила наша саме у випробуваннях.
Немає випробувань -- немає сили.
Ви просите у Бога життя, свободи і радості?
Він не може вам їх дати, якщо ви не згодні на випробування.
А як лише ви підете на випробування, ви отримаєте і силу.
Не бійтеся і зробіть перший крок -- і тоді Бог дасть вам скуштувати від древа життя, а це дуже ситна їжа.
Якщо ви тяжко працюєте фізично -- ви знемагаєте, якщо тяжко працюєте духовно -- стаєте все сильнішими і сильнішими.
Бог ніколи не дає сил про запас -- на завтра або навіть на годину вперед, Він завжди дає їх рівно стільки, скільки потрібно на цю саму хвилину.

Ми піддаємося спокусі боротися з труднощами з позицій здорового глузду. Але святий Божий тріумфує саме тоді, коли труднощі йому не дають дихнути, тому що в цьому випадку допомоги не можна чекати ні від кого, окрім Бога.

Немає коментарів:

Дописати коментар