неділя, 28 серпня 2011 р.

Вища ступінь довіри

Ісус каже до неї: Чи тобі не казав Я, що як будеш ти вірувати, славу Божу побачиш?
(Ів 11:40)


Всякий раз, коли ви зважитеся жити вірою, ви будете виявляти якісь обставини, які, з точки зору здорового глузду, вашій вірі будуть явно суперечити.
Здоровий глузд - це не віра, а віра - не здоровий глузд, співвідношення між ними таке, як між плотським і духовним.
Ви можете довіритися Ісусу Христу в тому, в чому ваш здоровий глузд Йому довіритися не може?
Ви можете сміливо опертися на слова Ісуса Христа, коли здоровий глузд вам криком кричить: "Цього не може бути"?


На вершині гори легко сказати: "Так, я вірю, що Бог це може зробити", але вам доведеться зійти в долину, де аж кишать біси, і подивитися в обличчя фактам, які будуть насміхатися над всією вашою вірою, яку ви принесли з собою з гори Преображення.
І кожного разу, коли мені буде ставати гранично ясна суть моєї віри, я обов'язково буду натикатися на щось, що цій вірі буде суперечити.
Припустимо, я скажу, що вірю: Бог подбає про всяку мою нужду, і тут всі джерела мої вичерпаються і ніякої надії на майбутнє не буде. Ось тоді-то й пізнається, чи витримаю я випробування своєї віри або опущуся на рівень нижче.



Віра повинна бути випробувана, тому що вона стає особистим надбанням людини, тільки пройшовши через випробування.
Що протистоїть вашій вірі прямо зараз?
Це випробування вашої віри чи доведе, що вона істинна, або її вб'є.

"І блаженний, хто через Мене спокуси не матиме!"(Мт. 11:6). Зрештою все залежить від того, наскільки ви довіряєте Христу.
Твердо вірте в Нього, і тоді все, з чим ви зустрінетесь, тільки зміцнить вашу віру.
У житті віри немає кінця випробувань, а попереду завжди маячить останнє велике випробування - смерть. Та не дасть нам Бог втратити форму в цій боротьбі!

Віра - це просто нічим необгрунтована довіра Богу, довіра, яка і уявити не може, щоб Бог від нас відійшов хоч на крок.

Немає коментарів:

Дописати коментар