субота, 21 травня 2011 р.

Благословенний день...

І знаємо, що тим, хто любить Бога, хто покликаний Його постановою, усе допомагає на добре.
(Рим 8:28)


Сьогодні хочу поділитись подіями, які відбулись за день.
Сьогодні зранку я їхав на акцію в підтримку проекту А21...незнаю чому, але вирішив, що акція почнеться в 10:00...хоча і памятав оголошення служіння Frontline про 11 годину...але ввечері подивися на сайт і видалось, що на 10...
Можливо тому що не виспався...чи може ще чомусь...сів в перший вагон метро...хоча мав в останній(так коротче йти до виходу в місто), 10 година купа людей на станції, всі кудись біжать і тут я бачу, як чоловік років 26-28, стрибає з перону до рейсів...спочатку думка, можливо щось сталось і треба допомогти...я підбігаю...як на диво один, решта юрби далі кожен біг по своїх справах...починаю кричати:"вилазь"(ще коли біг), а він бере і запалює цигарку та присідає між рейсами, я далі кричу, а він у відповідь - "шо скажеш не кидатись?" - і далі курить...нарешті звернув увагу ще одний прохожий, ми просимо вилізти...але чоловік спокійно курить....наш крик почула чергова по станції...викликала міліціонера...в результаті "самовбивцю" - скрутив міліціонер і повів...я сів на ескалатор і виїхав зі станції... але думки ще довго роїлись в голові...цей погляд безнадії, щось в мені зацепив...
по особливому, нагадав велике доручення(Тож ідіть, і навчіть всі народи, христячи їх в Ім'я Отця, і Сина, і Святого Духа,
навчаючи їх зберігати все те, що Я вам заповів. І ото, Я перебуватиму з вами повсякденно аж до кінця віку! Амінь.(Мт 28:19,20)
),нагадав за відповідальність за людей, які довкола, бо нам християнам не байдуже.

потім на 11...почали збиратися учасники акції, близько 40 людей, скували всі свої руки ланцюгами і розійшлись двома командами роздавати листівки про діяльність компанії А21, Бог поособливому давав надхнення до служіння і сприйняття людей, близько 13:00 частина учасників розійшлась, а людей 10 залишились і вирішили піти в арт центр і закінчити роздавати листівки, які позостались... і тут Бог знову нас поблагословив, особисто я дуже хотів пити, але нажаль немав грошей(точніше мав, але вони мали своє цільове призначення) на якийсь напій...йду і думаю про пиття))), підходжу до двох молодих людей, щоб дати їм листівки і відходжу, а одна дівчина з команди їх питає:"а ви роздаєте пепсі?", ті кажуть так...і всій команді дали по пляшці "пепсі"...як я був вражений коли ще 3 людей сказали що думали за воду, але немогли собі купити так як і я...дякую Богові за турботу...Слава Йому...

Немає коментарів:

Дописати коментар