четвер, 7 липня 2011 р.

Бог відчуває...

Це милість Господня, що ми не погинули, бо не покінчилось Його милосердя…
(Плач 3:22)


У дитинстві я уявляв собі Бога старим з довгою сивою бородою. Врешті-решт, то хіба не так змальовували Його Мікеланджело і інші художники? Напевно, я по-дитячому думав, що Він нагадує старого не лише зовні: я думав, що Він кволий і слабкий, що Йому немає діла до моїх проблем.

Пізніше, коли я прочитав Біблію, я зрозумів, що Бог має духовну природу. У Нього немає тіла; Він не прив'язаний до одного місця, як прив'язаний будь-який фізичний предмет. В той же час Він володіє всіма ознаками особи: Він мислить, говорить, спілкується, любить, гнівається, тужить. Оскільки Бог — це особа, Він може відчувати так само, як ми.

Яка б трудність не виникла перед нами, Він розуміє, що ми при цьому відчуваємо. Він розуміє всі наші спокуси, тому що Христос, «подібно до нас, досвідчений у всьому, окрім гріха» (Євр 4:15). Ось чому ти можеш принести Йому в молитві все — абсолютно все — з впевненістю, що Він все зрозуміє.

Немає коментарів:

Дописати коментар