четвер, 2 червня 2011 р.

Випробування енд Благословіння...

Ти нас нашим сусідам віддав на зневагу, на наругу та посміх для наших околиць, Ти нас учинив за прислів'я поганам, і головою хитають народи на нас… Передо мною щоденно безчестя моє, і сором вкриває обличчя моє, через голос того, хто лає мене й проклинає, через ворога й месника… Прийшло було все це на нас, та ми не забули про Тебе, й заповіту Твого не порушили, не вступилось назад наше серце, і не відхилився наш крок від Твоєї дороги!
(Пс 43:14-19)

Сьогодні ранок мій почався дуже емоційно...в 7:50 я приїхав в офіс..включив комп...зробив каву...зайшов на мейл...і думав все буде за звичайною схемою...але завантажив мордокнижку(для тих хто не в танку "Фейсбук" ) і прозрів..багатьом моїм "друзям", прийшов лист з наклепами про мене...я дуже розізлився...буквально закепів..але на секунду зловив себе на думці, що неварто зараз відповідати..
Почав читати Слово..и наткнувся на текст Пс.43:14-19, це була крута підтримка від Бога...потім помолився за роботу і реально Бог провів день настільки круто і ефективно, що багатьом людям заради цього приходиться працювати місяць.

Немає коментарів:

Дописати коментар