вівторок, 14 червня 2011 р.

слово за тобою

Перебувайте в Мені, а Я в вас! Як та вітка не може вродити плоду сама з себе, коли не позостанеться на виноградині, так і ви, як в Мені перебувати не будете.(Ів 15:4)

Нам потрібно вирішувати. Завдяки відкупленню до мене увійшов Дух Ісуса, і тепер я маю терпляче створювати в собі такий напрям думок, такі настрої, які були б в повній відповідності з Господом моїм. Бог не змусить мене думати так, як думав Христос, це мені доведеться робити самому. Мені потрібно "і полонимо всяке знання на послух Христові…" (2 Кор. 10:5). "Перебувайте в Мені", перебувайте в справах інтелектуальних, в справах фінансових, у всіх справах, з яких складається звична нам людська буденність. Ми живемо одночасно в декількох різних вимірах.

Можливо, я не даю Богові зробити щось в моєму житті, кажучи, що це перешкодить моєму спілкуванню з Ним? Але це ж просто нахабство. Моє перебування в Христі не залежить від обставин, я можу в будь-яких умовах перебувати в Нім анітрохи не гірше, ніж на молитовних зборах. Від мене зовсім не потрібно самостійно організовувати відповідні обставини. Ніщо не могло порушити перебування в Бозі Господа нашого, Він був з Батьком всюди, де б не знаходилося Його тіло.Він ніколи Сам не вибирав Собі обставин, а з лагідністю приймав те, що посилав Йому Батько. Ви лише подумайте про те, що Наш Господь ніколи нікуди не квапився і завжди був безтурботно спокійний! А ми вважаємо, що жити з Богом -- означає жити як в лихоманці, ми і знати не знаємо безтурботності життя, прихованого з Христом в Бозі.

Подумайте про те, що не дає вам перебувати в Христі... "Так, Господи, хвилиночку, мені лише потрібно зробити ось це... Ось закінчу і буду з Тобою... Пройде цей тиждень і почнемо нормальне життя, будемо "перебуватт"". ....Потрібно діяти прямо в цю хвилину, перебувати потрібно прямо зараз. Спочатку доведеться постійно докладати свідомі зусилля, поки таке життя не стане для вас законом і ви не станете перебувати в Христі, самі про це не замислюючись. Отже починайте перебувати в Ісусові, де б ви не знаходилися.

Немає коментарів:

Дописати коментар