середа, 15 червня 2011 р.

Свобода в Бозі...

Наблизьтесь до Бога, то й Бог наблизиться до вас. Очистьте руки, грішні, та серця освятіть, двоєдушні!
(Як 4:8)


Недавно почув історію...
Одного дня маленький хлопчик грався з дорогоцінною вазою. Він засунув в неї руку, але вже не міг вийняти її назад. Батько хлопчика теж спробував звільнити руку дитяти, але нічого не вийшло. Вони вже думали розбити вазу, але батько сказав: «Давай спробуємо ще раз. Розкрий долоню, витягни пальці, як я, а потім тягни». На диво татка, син сказав:"Ніііі...я не можу витягти пальці,бо випаде монетка..."

Напевно прочитавши ці слова, ви посміхнулись, як і я коли почув....але трошки подумавши, я побачив на місці цього маленького хлопчика себе...деколи я обома руками трмаюсь якоїсь "дрібниці", не відпускаю, а відповідно не отримую Божої свободи..

Задумайся! Які «дрібнички» заважають тобі прийняти Бога? Гріх, від якого ти не хочеш позбавитися? Негідна мета, обрана тобою? Низькі стосунки, які ти не хочеш розірвати? Благаю тебе, кинь ці дрібниці. Розтискай пальці! Залиш це і дозволь Богові вести тебе по життю Своєю дорогою.

Немає коментарів:

Дописати коментар