понеділок, 13 червня 2011 р.

Сила вистояти у випробуваннях...

Я все можу в Тім, Хто мене підкріпляє, в Ісусі Христі.
(Фил 4:13)


Один товариш мені нещодавно розказав, як одного дня до нього підійшов невіруючий, в житті якого настали важкі часи. Знаючи, що мій друг християнин, він запитав:
— Невже, якщо я повірю в Христа, всі мої проблеми пройдут самі собою?
— Ні, — відповів мій друг, — але у тебе будуть сили вистояти у випробуваннях.

Бог дає нам мудрість і мужність. Він дає нам братів і сестер в Христі, які завжди допоможуть перенести труднощі і дадуть мудру і практичну пораду....питання чи ми питаємось???

Сатана завжди прагне бентежити послідовників Христа. Посеред важких випробувань він нашіптує нам: «Дивися, Богові немає до тебе поділа!» Але за допомогою Святого Духа ми завжди можемо відобразити напади лукавого і спростувати його брехню.

Якби Бог в одну мить вирішив всі наші проблеми, ми б виявилися беззахисними, беззбройними перед майбутніми нападами ворога. Замість цього Бог дає нам все для подолання життєвих випробувань.

Немає коментарів:

Дописати коментар