неділя, 26 червня 2011 р.

Довіра і послух

Блаженна людина, що Бога вчинила своєю твердинею, і не зверталась до пишних та тих, що вони до неправди схиляються!
(Пс 39:5)


Недавно я прочитав історію про батька і сина:
"Багато років тому хтось дав моєму синочкові долар. Він приніс його мені і сказав: «Татко, потримай його у себе». Але через пару хвилин він повернувся і сказав: «Татку, хай краще мій долар буде у мене». Він засунув його в кишеню і пішов гратися. Ще через декілька хвилин він повернувся до мене весь в сльозах: «Татусю, я загубив свій долар. Допоможи мені його знайти!»."

Як часто ми довіряємо Господові наші проблеми, але повністю довіритися Йому не можемо і знову беремо ситуацію в свої руки. Потім, коли ми все зіпсуємо, ми починаємо молитися: «Господи, допоможи мені, у мене нещастя». Вибір за тобою. Чи зможеш ти довірити своє життя Богові? Ось що обіцяє нам Біблія: «Блаженна людина, що Бога вчинила своєю твердинею...»

Немає коментарів:

Дописати коментар