середа, 1 червня 2011 р.

Тяжке питання


І сказав Він мені: Сину людський, чи оживуть оці кості? А я відказав: Господи Боже, Ти знаєш!
(Єзек 37:3)


Чи може ось цей грішник перетворитися на святого? Чи можна випрямити ось це понівечене життя? Відповідь на ці питання лише одина: "Господи Боже! Ти знаєш це" (Єзек. 37:3). І не потрібно сунутися в ці таємниці з релігійним здоровим глуздом і говорити: "Все можна виправити, потрібно просто читати Біблію, молитися і ходити в церкву".

Щось робити набагато легше, ніж довіритися Богові. Ми плутаємо паніку з натхненням. Ось чому у Бога так мало співпрацівників і так багато працівників. Нам значно більше хочеться працювати на Бога, чим вірити в Нього. Чи впевнений я на всі 100%, що Бог зробить те, що не під силу мені?Я тим більше розчаровуюся в людях, чим менше розумію, що Бог для мене щось вже зробив. Або, можливо, я настільки добре розумію і відчуваю силу і потужність Божу, що просто не можу розчаруватися ні в одній людині? Чи дав я Богові зробити в мені хоч щось духовне? Я панікую рівно настільки, наскільки мені не вистачає особистого духовного досвіду.

"...Ось, Я відкрию труни ваші і виведу вас, народ Мій" (Єзек. 37:12). Коли Бог хоче показати вам, що таке людина без Нього, Він це показує на вас же самих. Якщо Дух Божий відкрив вам, хто ви є без благодаті Божої (а робить Він це лише тоді, коли Його Дух діє у вас), ви розумієте, що немає такого злочинця, який був би хоч би наполовину такий жахливий насправді, яким жахливим може бути потенційне ваше "я".Бог відкрив мою "труну", і я "знаю, що не живе в мені, тобто в плоті моїй, добре" (Рим. 7:18). Дух Божий постійно відкриває людині, чого вона варта без благодаті Божої.

Немає коментарів:

Дописати коментар